Сапа саласындағы саясат
“ALT Sound+” ЖШС басшылығы клиенттерге көрсетілетін қызметтердің сапасы жабдықтарды прокатқа және жалға беру нарығында компанияның бәсекеге қабілеттілігінің ең маңызды көрсеткіші болып табылады, сонымен қатар кәсіпорынның экономикалық жағдайын жақсартудың негізі болып табылады деп есептейді.
Компанияның сапа саласындағы мақсаттарына келесілер кіреді:
-
Біріктірілген менеджмент жүйесін ұдайы жақсартуды, оның нәтижелілігіне жетуді қамтамасыз ету.
-
Кадр құрамын және уәждемені күшейту – әрбір жұмыс орнында қызметкерлердің жеке жауапкершілігі мен құзыреттілігін қамтамасыз ету үшін.
-
Компанияның техникалық базасын жоспарлы дамыту, музыкалық, жарық түсіру және бейне жабдықтарының прокаты бойынша нарықтың заманауи беталыстарына сәйкес компания қызметтерінің сапа деңгейін сақтау үшін техникалық жабдықтарды және құрал-саймандарды сатып алу.
-
Біздің жеткізушілердің және серіктестердің материалдар мен қызметтердің сапасына кепілдік беру жөніндегі өз міндеттерін орындауын үнемі бақылау. Алақол компанияларға қызмет көрсету мүмкіндігін бермеу.
Компания қойылған мақсаттарға жету үшін өз қызметін келесі қағидалардың негізінде жүргізеді:
-
Сапа менеджменті жүйесінің ISO 9001-2016 стандартының талаптарына сәйкес болуын қамтамасыз ету.
-
Бизнес-үрдістерді талдау, тұрақты мониторинг, мүмкін болатын жерлерде үрдістердің автоматтандыруын және олардың реинжинирингін біртіндеп енгізу арқылы компания қызметінің тиімділігін үздіксіз арттыру.
-
Басқарушылық технологиялар және оларды қолдану рәсімдері саласын тұрақты зерттеу және озық тәжірибені пайдалану.
-
Бірінші дәрежелі маңыздылық – тапсырыс берушілер мен серіктестердің мұқтаждарын қанағаттандыру.
-
Инновациялық технологияларды енгізу және жаңа қызмет түрлерін игеру саласында бизнес-серіктестермен өзара тиімді ынтымақтастыққа негізделген сенімді қарым-қатынас құру.
-
Қызметтердің жаңа түрлерін жасауға бағытталған әрекетті жетілдіру.
-
Көшбасшылыққа талпынысты және бастамаларды барлық деңгейде қолдау, ұжымның әрбір мүшесінің жауапкершілігі мен кәсіпқойлығын арттыру.
-
Нормалардың, ережелердің және стандарттардың талаптарына сәйкес қызмет көрсету барысында атқарылған жұмыстың сапасы үшін барлық деңгейдегі қызметкерлердің жауапкершілігі.
Компанияның басшылығы сапа саласындағы Саясатты жүзеге асыру үшін және келесі міндеттемелерді орындау үшін жауапкершілікті өз мойнына алады:
-
Компания қызметкерлерінің сапаны басқару үрдісіне саналы түрде қатысуына себептесетін еңбек жағдайларын жасау;
-
Сапа менеджменті жүйесінің жұмыс істеуі үшін қажетті ұйымдық және құрылымдық жағдайларды жасау, бұл мақсаттар үшін тиісті қаржы, техника, кадр және өзге ресурстарды бөліп, оларды тиімді пайдалануды қамтамасыз ету;
-
Сапа менеджменті жүйесінің белгіленген талаптарға сәйкестігін сақтау және оның нәтижелілігін үнемі арттыру;
-
Қызметкерлердің уәждемесін арттыру үшін жағымды әлеуметтік-психологиялық ахуалды жасау;
-
Адамдардың жұмыс қызметіне қатысты өмірі мен денсаулығының басымдығын ұстану;
-
Біріктірілген менеджмент жүйесіндегі ішкі бақылау жүйесін және тәуекелге бағдарланған тәсілдемені жетілдіру жолымен қиыншылықтардың туындауын алдын ала ескертуге және олардың себептерін жоюға күш салу;
-
Сапа менеджменті жүйесінің нәтижелілігін қамтамасыз ету мақсатымен оны жылына 1 реттен сирек емес талдау.
Біз көрсетілетін қызметтердің сапасы Тапсырыс берушінің компаниямызды таңдап, тұрақты клиентіміз болып қалуының негізгі себебі деп есептейміз.